10 Mart 2011 Perşembe

Fireworks ile Basit Bir Televizyon Yapalım

Adım 1: İlk Önce Rounded Renctagle Tool ile çizim için Fireworks ile 600x600 ebatlarında Bir sayfa açiyoruz



Adım 2: Resimde göründüğü gibi Rounded Renctagle Tool'u seçiyoruz




Adım 3: Evet Aracımızı Seçtik şimdi sıra çizimde



Adım 4: Bu adımda yine Rounded Renctagle Tool'u kullanacağız, ama burada dikkat etmemiz gereken şey, daha önce çizdiğimiz kahverengi cephenin içine oturacak şekilde yerleştirmemiz gerektiği. Ve dış cephe değeri 6. Renk olarak ise siyah seçtik, bu sizin istediğinize bağlı tabi.




Adım 5: Ve son olarak 3 tane küçük düğme çizecelim. Bunun için Ellipse tool kullanacağız. Sadece bir tane daire çizip iki defa (ctrl+c ve ctrl+v) yapıyoruz ve düğmelerinizi televizyonun sağ tarafına yerleştiriyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder